Saturday, December 12, 2015

Mille üle ma uhke olen?

Triin küsis küsimuse: mille üle olete uhked? Siin on minu vastus, no kohe täitsa ausalt!

Mina olen kõige uhkem siin maailmas oma pisitütre üle! Ta toob iga päev mulle nii palju rõõmu ja õnne ning ma lihtsalt armastan teda maailmatuma palju! Ma ei suudaks olla rohkem tänulik ühegi momendi ega sekundi ega asja ega inimese üle, kui enda pisitütar! Ta tõepoolest on minu maailm ja kõik unetud ööd on seda väärt!



Samuti olen ma uhke selle üle, et mu kõrval on mees, kes armastab mind nii väga ka siis, kui ma näen välja nagu rongiõnnetus, kes pritsib tatti nii suust ja ninast. Mees, kes ei vaata mind imelikult ka siis, kui ma olen enda kõige imelikumas tujus. Reaalselt ma võiksin joosta aias ringi mummulises draakoni kostüümis ja hüüda, et ma olen superman, samal ajal jäätist juustesse hõõrudes ning seebimulle suust puhudes ja ta ikka armastab mind! 

 

Viimaseks olen ma uhke, et mu töö on mu hobi ja mu hobi on mu töö! Ma ei ole inimene, kes teeks asju, mis mulle ei meeldi - vot selle pärast olengi ma õnnelik inimene! 

 

Ma lihtsalt olen uhke, et minu elu on õnnistatud nii suure armastuse ja rõõmuga, ka kõige raskematel hetkedel!

Mille üle olete teie uhked?

No comments:

Post a Comment