Tuesday, September 10, 2019

Enesearengu väljakutse.

Peale seda, kui ma hammustasin läbi enda suurima ja takistava mustri, vabanduste leidmise, hakkas maailm muutuma. Ma otsustasin, et ei leia enam vabandusi kõikidele asjadele, mida ma hullult tahaks teha, aga ei julge. Ma otsustasin, et ma lihtsalt teen ära ja naudin sajaga! Niisiis panin ma totaalselt uued tuurid sisse enesearengu valdkonnas ning leidsin, et aeg oleks uuesti hakata teadlikumalt elama oma elu. Ja teadlikuse all ma mõtlen just seda, et mina juhin enda elu, enda mõtteid ja tundeid. Et ma ise kontrollin ainsat asja siin elus, mida ma saan kontrollida - enda ellusuhtumist.

Oma tee teadlikku elu poole leidsin ma tegelikult ammu. Aasta oli äkki 2008, kui ma esimest korda kuulsin raamatust "Võti - Elu külgetõmbe seaduse järgi". Ma uurisin ja puurisin kõike infot, mis leida oli ning ostsin endalegi ühe eksemplari. Külgetõmbe seadusest uurides koostasin ma enda esimese unistuste plakati, kuhu said kirja kõik minu suured ja väiksed unistused. Siin kohal võiks kohe öelda, et selle plakati teema võib lukku panna, sest praktiliselt kõik on täitunud.

2011 koostasin ma enda unistuste listi asjadest, mida ma tahan teha ja saavutada. Selles listis on täitunud umbes 2/3 asjadest, sest viimast 1/3 ma enam ei ole tahtnud. Minu unistused on ajaga muutunud ja ka mina olen seda teinud. Oma unistuste silme ette kirjutamine/joonistamine on väga motiveeriv ja saadab universumile taotluse millegi suurema ja vingema jaoks. Ja universum alati kuuleb meie taotlusi! Küsimus on lihtsalt selles, kuidas ta neid meile serveerib!

Viimased aasta aega olen ma sajaga arendanud ennast mustrite ja nõrkade kohtade märkamises ja ümberpööramises, et luua ja suuta rohkem, kui ma ise soovin. Jah, depressiooni ajal oli mul totaalne seisak enesearengus, sest inimene ei taha kunagi oma sooja sita seest niisama välja tulla, selleks on vaja väga palju tahet ja enesega võitlemist. Tänaseks võin ma juba öelda, et enamus mu päevadest on ilusad ja stabiilsed  ning ainult üksikud neist mitte nii head! Niiet mida mina tellin? Ma tellin häid, võimekaid, rõõmu täis päevi juurde ja seda ka täiesti teadlikult ja optimistlikult!

Olen kuulunud gruppidesse Turbiin ja Turbiin+, mis mõlemad on suunitletud teadliku elu loomisele, "elutreener" Marlen Annabel Kubri eestvedamisel. Peab ütlema, et isegi teades kõiki nüansse, me kaotame ennast ära, kui me neid ei kasuta. Teooria ei ole midagi, kui me seda ei praktiseeri! Niiet sellest hetkest alates, kui me arvame, et me teame kõike, on meie allakäik alanud! Inimene, kes arvab, et midagi ei ole õppida olukorrast, on tugevasti enda egos kinni ja ei saa kunagi edasi areneda. Niisiis alati on kõigest midagi õppida ja uut kogeda. Kui sa ütled, et sa oled seda juba näinud/teinud/teadnud/kogenud, siis sa pidurdad automaatselt enda enesearengut. Tuleks hoopis mõelda, mida on võimalik veel näha/teha/teada/kogeda!

Depressioonist välja tulemist alustasin ma ka teadlikult väikestest asjadest. 1. tunnistades probleemi, sest siis ma annan endale signaali, et ma olen valmis sitast välja astuma. Seda avalikult tehes, ei saa ma ka tagasi sinna sisse peituda, sest kõik näevad mu sitta. 2. olles tänulik kõikide väikeste ja lihtsate asjade eest. See tähendab märgata neid asju, mis on hästi, mitte mis on halvasti. Sellega saavutasin ma endale tänulikkuse ja elujaatava suhtumise, sest iga päevaga oli üha lihtsam leida asju, mille eest ma tänulik olin. Olgu sellest kasvõi tool, mille peal istuda. 3.baastegevused ehk leida aega asjade jaoks, mida ma naudin ja vajan(magamine, sport, looduses olemine, kirjutamine, lugemine jne). Ka praegu on mu üheks baastegevuseks kirjutamine, mida ma üritan igal õhtul teha just selleks, et enesetunnet kõrgemale upitada. See on minu teadlik valik hetkel kirjutada nii palju, sest see tõstab mu vibra. 4.toetus eeterlike õlide näol. Olen valinud endale teadlikult ellu Doterra eeterlikud õlid, mille iga väike õlike panustab minu emotsionaalsele tasemele erinevalt. Esimene õli, mis ma depressioonist välja tulemiseks kasutusele võtsin oli roosi õli, mis on üks kõige kõrgema vibraga nn armastusõli. Ütlen ausalt, ma absoluutselt ei sallinud selle lõhna, kuid mulle tundus, et mul on seda vaja. Ja iga päevaga seda kasutades ma tundsin, kuidas armastust minusse rohkem tuleb ja pimedus kaob.💓

Täna olen ma kohas, kus ma olen enda ellu toonud tagasi paljud õlid igapäevasesse kasutusse. Ja suunan teadlikumalt oma mõtteid. Ma ei ole enam närvihaige Grinz, kes üritab jõule varastada vaid ma totaalselt naudin neid. Jah, muidugi, meil kõigil on tagasilanguseid, kuid küsimus ei ole selles, kas nad on, vaid selles, kuidas me otsustame neist välja tulla! 

Minu uus väljakutse on hakata totaalselt kulgema universumis ja tellida endale seda, mida ma täiega tahan! Ehk siis ma hakkan looma küllust. Ma hakkan looma armastust, rõõmu, naudingut, edu, raha, aega ja kõike muud, mida ma tahan! Miks? Sest see, millele me elus keskendume, on see, mida me tellime! 

Minu uus kaaslane? Marie Forleo "Kõik on väljamõeldav". See raamat räägib eneseteadlikust mõttemustrite muutmisest, et lahendada kõik probleemid ja väljakutsed nii, et lahend oleks just see kõige parem ja külluslikum. Sest kõik on väljamõeldav! Kes minu eilset raba postitust luges, siis võis märgata, et panen vaikselt juba teooriat praktikasse! 👍

Ehk siis, esitan kõigile väljakutse märgata oma mustreid, mis meid kahjustavad ning olla tänulik iga päev millegi eest! Ja need, kes eriti julged.. Olete oodatud ühinema teadliku elu loomisega! Tõuseme lendu, armsad, sest meie unistustel pole piire! If you can dream it, you can do it! 💓

No comments:

Post a Comment