Thursday, September 19, 2019

Langevarjurite saaga vol 3

Olen siin päris korralikult vahepeal tõbine olnud, kuid sellest hoolimata suutnud asjad liikuma panna, et tõsisele probleemile tähelepanu tõmmata. Nimelt meie hoovi langenud kivikott sai lõpuks vajaliku meediakajastuse ja siiralt loodan, et nüüd järgmine kõne on Lennuametilt, kes probleemiga tegelema hakkab.

Lugu on lihtne, kes ei mäleta kivikotti, mis taevast ☝ alla sadas, lugege seda siit
Puu otsas rippuvast langevarjurist aga  siit

Tänase saaga jutujätkuks räägin siis seda, kuidas ma otsustasin, et midagi peab ikka ette võtma ja looga meediasse pöördusin. Ma sain aru, et mitte midagi ei muutu, kui ma ise seda muutma ei hakka, sest inimeste nahaalsus on pehmelt öeldes üüratu vahel.

Süda ikka kripeldas päris korralikult, sest ainuüksi mõte sellest, et taolised juhused võivad tulevikus korduda, tekitab minus tõsist hirmu. Ma leian, et ma ei pea elama mõttega, et millal järgmine kivikott mulle või lastele pähe sajab ning selle tõttu pöördusin Raplamaa Sõnumite poole enda looga. Küsisin neilt, kas nad oleksid huvitatud antud teemast artikli kirjutamisest, sest kohalikul tasandil oleks väga oluline meie ohutust puudutavate teemade jagamine. Õnneks oli RS reporter Kadri Paju mõttega väga nõus ja saigi artikkel kirjutatud ning leht trükki saadetud eilseks. Antud artiklit saab lugeda siit:
https://xn--snumid-pxa.ee/2019/09/langevari-kotitaie-kividega-maandus-koduaias/?fbclid=IwAR3ToSQqNr8nX9Q6orO9-YebXj4KhrGBhBTxS0bYlhY-E6ARKzTPTBXbsRQ

RS artiklit luges ka Aktuaalse Kaamera toimetus, kes mulle lõunal helistas ja kella 1 paiku juba kaameratega kohal oli, et lugu linti võtta.  Rääkisime natuke juttu antud teemal ja  tegime kiire intervjuu. Siis sõitis AK edasi päringuid tegema päästeametisse. Ak uudist saab vaadata ja lugeda siit https://www.err.ee/982461/kivikotte-tais-langevari-maandus-laste-manguplatsil


Siin kohal võib kohe mainida, et Eesti Lennuklubi esimees keeldud kommentaaride andmisest nii Raplamaa Sõnumitele kui ka Aktuaalsele Kaamerale.

Ja nagu me kõik teame, siis meedial on väga suur võim. Niiet umbes 3-4 h peale AK külastust olid platsis Eesti Lennuklubi mehed koos politseiga, et enda langevarju tagasi saada. Andsin neile rõõmuga varju tagasi, sest mul ei ole mingit probleemi seda tagastada, kui antud juhtum on fikseeritud. Lennuklubi mehed vabandasid end välja, et tõenäosus on väga väike selliste asjade juhtumiseks. Samuti ütlesid nad, et antud kivikott langeb väga aeglaselt maale ja ei kujuta väga suurt ohtu. Lisaks vabandasid nad minu ees selle situatsiooni üle ning kinkisid mulle kommikarbi. Kommikarp võtab ju kõik ehmatuse ja hirmu tulevase langevarjuhooaja ees ära! 👍

Õnneks oli kohale tulnud politseiametnik super armas, tore ja fantastiliselt pädev. Võin tõsimeeli kiita Rapla Politseijaoskonna poolt saadetud politseiniku, sest ta aitas natukenegi taastada usku süsteemi ja sellesse, et meie eest seistakse ja me oleme kaitstud! Oli näha, et ta mõistis minu kui elaniku muret ning asja tõsisust!

Paraku on nii, et kuna keegi ega miski viga ei saanud, siis politseid menetlus piirdub sellel korral kohustusega Eesti Lennuklubil iga kord enne kivikoti väljaviskamist teavitada kohalikus sotsiaalmeedias kohalikke inimesi. Küll aga, kui Lennuamet asja menetlusse nüüd võtaks, siis nende võim on antud  küsimuses suurem, kui politsei oma. Niiet jääme lootma Lennuameti tähelepanule antud küsimuses! 🙏🙏🙏

NB: Vend ütles, et ma oleks AK klipi jaoks võinud lastele kiivrid pähe panna.. Kahju, et ma enne selle peale ei tulnud.. 😂😁👍

No comments:

Post a Comment