Tuesday, September 24, 2019

Oma Elu Loomine

Inimestena on meie kõige raskem katsumus väljuda ohvrirollist. Me kujutame endale koguaeg ette, et oleme ohvrid omaenese elus. Et elu sunnib meile peale ja mitte midagi ei ole meie enda teha. Tegelikkus on aga see, et sel hetkel, kui me saame aru, et me ise oleme enda elu loojad ja meie elu on meie enda teha, hakkab muutuma kõik.
Kui me jätame maha mänglemise teemal, kuidas kõik on nii halb, vastik ja meid rõhuv, siis me alles saavutame edu! Siis me alles läheme lendu ja eksisteerime oma kõrgeimas vibras luues endale elu, mida me pole eales kujutanud ette, et me oleme võimelised looma. Kui me suudame väljuda ohvrirollist, oleme võitmatud! Meie ees on kõik teed lahti ja me võime saada kõike, mida iganes me soovime!
Kujutad sa ette, et sa saad kõike mida sa tahad? Kuidas? See on lihtne! Me tellime universumist iga päev midagi.  Kui me hakkame keskenduma sellele, mida me päriselt tahame luua, mitte sellele, mida me ei taha. Kui me räägime sellest, millised me tahame olla, mitte millised me ei taha olla, siis alles hakkavad asjad muutuma! Me oleme ja saame seda, millele me oma energia suuname! Me suudame saada kõik!
Kui me kujutame ette enda ideaalset elu ja räägime sellest nii, nagu see oleks meil juba olemas, siis me programmeerime oma alateadvuse ümber, et jõuda selle ideaalse eluni. Kui me räägime, kui halb kõik on ja kuidas kõik teeb meile liiga, siis me suuname enda energia halvale ja meie alateadvus tekitab halba juurde.
Sa hakkad elama siis, kui sina juhid oma elu, mitte elu ei juhtu sinuga! Kui ma olin depressioonis, siis see oli hetk, kus ma taipasin, et see elu ei ole see, mida ma tahan. See ei ole minu lugu vaid minul on võimalus kirjutada uus lugu. See oli see hetk, kus mina tulin välja. Ma tulin välja ohvrirollist olemaks oma laste karjumisatraktsioon. Ma tulin välja ohvrirollist, et kõik on nii raske. Ma tulin välja ohvrirollist, et ma ei suuda, ma ei saa, ma ei taha. Ma jätsin maha need asjad, mida ma ei taha ja keskendusin sellele, mida ma vajan, mida ma tahan ja mida ma saan!
Sellel hetkel, kui ma väljusin ohvrirollist olles depressiooni ohver, ma hakkasin jälle elama! Ma hakkasin märkama mustreid, mis mind ei teeni ja neid ümber pöörama. Ma hakkasin pühendama aega iseendale. Ma hakkasin ennast taaskord leidma. Meie enda asi on luua meie elu, sest mitte keegi teine ei saa seda sinu eest luua! Hakka märkama mustreid, mis sind ei teeni ning võta vastutus enda elu eest ja kõik hakkab muutuma! Elu muutub ja küllus tuleb meie õuele!
Kellel oleks vaja tuge, et edasi liikuda, siis kutsun teid endaga kaasa Turbiini kiirkursusele, mis paneb ära nii mõnelegi sitta täis egole! Kiirkursusega saab liituda siin grupis: https://www.facebook.com/groups/turbiin/
Enne seda, kui ma aasta tagasi Turbiini ja Turbiin+ läksin, siis jah, ma teadsin seda kõike ja ka praktiseerisin natuke, aga reaalselt ma ei olnud nii teadlik oma elu loomises ja ei teinud teadlikke valikuid rasketes olukordades. Ma suunasin oma energiat valesti ja ei praktiseerinud seda koguaeg. Meil on komme kaduda oma sita sisse ja meenutada ainult halba. Aga kui me tuletame endale meelde, kui hea võib elu olla ning kui võimsad me tegelikult oleme ja hakkame võtma vastutust oma elu eest, siis päike tuleb välja, taevas on sinine, lapsed on rõõmsad ja elu on ilus ning elamist väärt!

Carpe Diem!💓

No comments:

Post a Comment