Thursday, September 12, 2019

Väikesed võidud elus.

Ma olen täna väga väsinud, sest mul oli fenomenaalne päev. Mõned päevad on lihtsalt sellised, kus on nii palju häid võite elus, et ise ka ei usu.

Võit number 1. Robin ärkas vabal hommikul kell 7. Miks see oli võit? Sest ma suutsin ta endale kaissu haarata ja koos edasi magada. Mina sain magada ja tema sai lähedust. Ma ei lasknud enda hommikut rikkuda mõttel, et Robin on üleval ja peab vara ärkama vaid ma nägin võimalust tema kaisus edasi tududa.

Võit number 2 oli hetk hommikus, kus ma tegin kohvi valmis ja avastasin, et piim oli pahaks läinud. Miks see oli võit? Sest selle asemel, et lasta enda rikutud kohvil oma tuju rikkuda, panin ma tassi käest ära ja läksin päevaga edasi. Ma ei lasknud ennast mõjutada ootuse nurjumisest juua maitsvat kohvi vaid ma hiljem läksin ja ostsin endale uue piima ning tegin uue kohvi.

Võit number 3 oli hetk, kus ma näitasin enda segadust, kui armas Stina sõitis meie juurest läbi ja tal juhtus veidike aega olema. Selle asemel, et end risti ukse ette visata, sest maja on MEGA sassis, ma lasin ta uksest sisse ja sain temaga veeta natuke mõnusasti aega. Ma olen totaalselt tänulik selle eest, kuigi mu egole ei meeldi oma segadust näidata.

Võit number 4 oli hetk, kus vihma sadas. MUL olid kummikud! Nii lahe, mu sokid ei saanudki märjaks! Jeee..

Võit number 5 oli hetk, kus mul oli väga tehniliselt raske töö täna teha. No ikka väga raske! Ja ma mõtlesin selle välja, tegin ära ja tulemus oli fantastiline! Süda kohe hüppas rõõmust, kui ma seda kena tulemust vaatasin!
Juuksurilehele FB-s saab siit

Võit number 6 oli hetk, kus mul ei olnud võimalus pikaks lõunaks. Aga mul oli söök kaasas ja mu kõht sai täis ja kohvi oli ka imeline!

Võit nr 7 oli hetk, kus mul polnud aega ajakirjanikuga rääkida. Aga ma leidsin endale aja keset töö tegemist, et kõik jutud saaksid arutletud!

Võit nr 8 oli hetk, kus mu orhidee oli janus. Ma andsin talle juua tänutäheks selle eest, et ta mulle silmailuks nii palju kauneid õisi annab!

Võit nr 9 oli hetk, kus armas inimene oli "kurb". Ma olin kohal, ma olin olemas, ma kuulasin, ma hoolisin. Ma olen tänulik usalduse eest, mis sai minule antud ja ma austan ausust, millega sai räägitud! Ma olen tänulik võimaluse eest liikuda koos kõrgemasse vibrasse!

Võit nr 10 oli hetk, kus koju jõudes lapsed veel ei maganud. Ma panin kõik lapsed korda mööda tuttu kastes nad üle armastusega, mida saab jagada ema, kes on enda karikat täitnud!

Võit nr 11 on hetk, kus ma olen mega väsinud. AGA ma ikka kirjutan seda blogi, sest see on hetk mulle. Ma annan endale võimaluse tunda ennast paremini, kui ma tundsin eile. Ja homme tunnen ma ennast paremini, kui ma tundsin täna!

Niiet küsimus on tegelikult selles, millele me suuname enda energia? Kas me suuname oma energia võitudele või raskustele? Kas me tunnustame ennast selle eest, milleks me võimelised oleme või me hävitame ja karistame ennast selle eest, mida me ei suuda?
Ma võin ju kõike seda sama tõlgendada enda jaoks negatiivselt, sest laps segas vara mu und, piim oli hapu ja ma ei saanud kohvi, Stina nägi, kuidas ma ei suuda enda maja eest koristada, vihma sadas, tööl pidi vaeva nägema, ma ei jõudnud lõunale, mul polnud aega, orhidee hakkas kuivama, sõber on kurb, lapsed ikka veel ei maga ja ma olen sitaks väsinud.
VÕI SIIS ma näen võimalusi ja võite, sest ma sain lisa unetunnid poja kaisus, ma ostsin uue piima, ma sain Stinaga rääkida, mul on kummikud, ma skoorisin tööl, mul oli kõht täis, ma leidsin aega, mu orhidee õitseb sajaga, ma olin kohal ja olemas, ma panin kõik lapsed rõõmuga tuttu ja ma leidsin aega kirjutamiseks!
Kumb versioon elust sulle rohkem meeldiks? Mida valid sa järgida?  Tänulikkus väikeste võitude eest on tugev ja edasi viiv jõud, mis panustab meile nii palju. Kui me selle teooriast praktikasse toome hakkab meie elu muutuma! 💓

No comments:

Post a Comment