Wednesday, September 11, 2019

Langevarjurite sigadused vol 2

No see lugu läheb aina põnevamaks! Ma usun, et paljud mäletavad, kuidas ma kirjutasin 7.septembril enda õuele taevast langenud kivikotist. Ja need, kes ei mäleta, saavad enda mälu värskendada siit:
https://maakadlinnast.blogspot.com/2019/09/kuidas-langevarjurid-meie-elud-ohtu.html

Igatahes. Mu ema helistas mulle ja ütles, et kas ma teadsin, et samal päeval jäi puu otsa ka langevarjuga inimene?  Ei, ma ei teadnud. See oli totaalne üllatus minu jaoks. Niisiis hakkasin ma asja uurima, kui emalt saadud artikkel oli läbi loetud. Üllataval kombel väga kõlapinda antud intsident leidnud ei olnud, mistõttu ma pidin jupp aega otsima, enne kui leidsin Rapla Päästekomando facebooki postituse sellest, kuidas nad tüüpi puu otsast alla käisid toomas. No ja ega sealt edasi ju süda enam rahu ei andnud..

Kontakteerusin siis mõne inimesega, kes olid antud lennul ja sain huvitavat infot. Nimelt testvari koos kivikotiga kadus ära kell 15.00 paiku toimunud dessant langevarjurite lennul. Algselt visati välja testvari ning siis inimesed. Tasuks mainida, et inimesed ei maandunud õigesse kohta. 

Järgmine lend toimus ca 15.45 paiku, kuid tasa ja targu salaja EI VISATUD ENNE INIMESTE LENNUKIST VÄLJUMIST TESTVARJU. Miks? Sest noh, testvari oli ju kadunud! Ehk kuna dessantvarjud ei ole manööverdatavad ja inimene reaalselt maandub sinna, kuhu ta kukub, siis selle otsusega pandi ohtu inimeste elud. Ja üllatus, üllatus, üks hüppajatest maandus otse metsa suure männipuu latva. Oli õnn, et see sama inimene ei saanud viga. See oli ikka väga suur õnn..
Pildi autor Rapla Päästekomando Facebooki leht, postitust näeb  siit

Mis mina sellest kõigest välja loen? Eesti Lennuklubi MTÜ ei pannud sellel kaunil 7.septembri päeval ohtu mitte ainult minu peret, kui kivikott meile õuele lendas vaid pani reaalselt ohtu ka enda lennul olnud dessantlangevarjurid. Mul lihtsalt tekib selle kõige peale küsimus: Mis on raha hind, kas elud?  Ja kas tõesti ei ole kuidagi paremat viisi ekstreemspordi tegemiseks, kui reaalselt eludega riskimine?

Ma siiralt loodan, et nad hakkavad kunagi vastutama enda tegude eest.. Enne kui on hilja.

No comments:

Post a Comment