Saturday, September 7, 2019

Kuidas Langevarjurid meie elud ohtu seavad!

Täitsa lõpp. Täna lendas ELK (Eesti Lennuklubi MTÜ)  testvari meie õuele. Okei, tegijal ikka juhtub, eks? Jah, muidugi. Aga reaalselt lendas raske kivikotiga minivari kohta, kus igapäevaselt mängivad meie lapsed! Kohta, kus minu 4- kuune beebi magab igapäevaselt avatud vankris oma lõunaund. Reaalselt langes see mõned meetrid kaugemale meie pere kõige läbikäidavamast piirkonnast meie õuel.

Mida ma peaksin tundma avastades, et ma ei saa isegi omaenda koduõues ennast turvaliselt tunda? Et ma peaksin jälgima, millal järgmine kivikott langeb meie peakohal? Võib ju väita, et pole hullu, näeb juba kaugelt. Aga mis siis kui see oleks kukkunud mu laste pihta hetkel, kus kõikide teiste pilgud vaatavad mujale?

Asi on naljast kaugel. Selline situatsioon läheb reaalselt etteplaneerimata mõrvakatse alla. See on eluohtlik nii mulle, mu perele kui ka teistele meie naabritele. Kuidas on võimalik, et Eesti Lennuklubi ei suuda piisavalt arvestada tuulesuuna ja ilmastikutingimustega enne, kui varju lennukist alla viskavad? SEE EI OLE OKEI! Selle varjuga kokkupõrge oleks võinud lõppeda väga kurvasti!
(Eesti Lennuklubi MTÜ on varasemalt silma paistnud kesise koolituse ja dessantvarjudega tekkinud vigastuste poolest: https://www.ohtuleht.ee/509183/pealtnagija-eesti-langevarjunduse-varjukulgedest-jarelevalve-puudub )


Ainuüksi mõte sellest, kui me oleksime olnud täna oma tavalises rütmis õues ja tuul oleks paar meetrit vales suunas seda kotti lükanud.. APPI. Reaalselt ka, ma olen täna väga tänulik, et Ets on viimastel päevadel haige olnud ja me ei jõudnud enne lõunauinakut õue. Tundub, et iga asi juhtub põhjusega ja Etsi tõbine olek oli vajalik, et keegi meist kivikotiga pähe ei saaks. Igatahes, mis puutub ELK varju, siis selle saavad nad ilmselt kätte politseijaoskonnast, mitte minu käest, kuigi telefoninumber on kotil olemas. Ja las need inimesed ise seletavad, mille pärast nad teiste inimeste elusid ohtu seavad. Seda ma tean, et kes teha julgeb, see ka vastutagu oma tegude eest!

 Sellistel hetkedel tuleb vist olla eriliselt tänulik, et õla peal istuvad nii armsad kaitseinglid, kes meie eest hoolt kannavad..


No comments:

Post a Comment