Sunday, September 8, 2019

Vahvaid hetki elust enesest.

Ma aeg-ajalt märgin enda märkmikusse igasugu toredaid  hetki elust. Jagaks ka siis täna mõnda...

-----------------------------
16.10.2018
Mina: "Väike jonnipunn oled."
Emili hakkab laulma: Junnipomm, junnipomm, junnipomm, junnipomm...

-----------------------------
24.01.2019
Ets vaatab lastega loomaraamatut:
"Volkswagen põrnika kapott on ka samasugune nagu põrnika pepu"

-----------------------------
21.03.2019
Emili: "Sina oled siin. Sina elad siin ka. Ja vahel käid sa tööl, kui sul tööhäda on."

-----------------------------
10.04.2019
Mina endale rasedana uut kohvi tehes ja seda õigustades: "Latte on kõige mitterassistlikum jook üldse. Seal on must kohv ja valge piim. See on põhimõtteliselt mulatt."

-----------------------------
12.05.2019
Emili peale vildikatega küünte värvimist: "Ma värvisin küüned ära, sest mul tuleb varsti sünnipäev ja siis ma mõtlesin, et võiks." (sünnipäev on juulis)

-----------------------------
20.05.2019
Mina: "Loll on see, kes arvab, et on kõige targem. Tark on see, kes saab aru, kui loll ta on."

-----------------------------
31.05.2019
Emili: "Minu beebide nimeks saab Koda ja Nida"

-----------------------------
2.06.2019
Emili võtab köögist väikese lehtri:
"Me läheme mängime, et see on beebi kübar. Ja siis toome sulle tagasi. Okei! Me oleme sul lahked lapsed, toome selle tagasi.."
(NB: Ma ei saanud seda tagasi)

-----------------------------
2.06.2019
Mina: "Eile oli see homme, kuid nüüd on see täna ja homme on see eile. Homne ei jõua kunagi kohale. Ela täna!"

-----------------------------
11.06.2019
Ets: "Sport on ideevaestele, kes ei oska enda ajaga muud peale hakata."

-----------------------------
23.06.2019
Emili räägib beebidest ja teatab, et tema saab suureks ja võtab mehe ja paneb kõtu sisse mitu beebit, kelle ta sünnitab. Sest kui on mitu beebit, siis on meil hästi tore! #saabkaksikud #oleettevaatlikmidasatellid
Vähemasti on nimed juba olemas...

-----------------------------
15.07.2019
Robin kukutas võiku maha, kükitas korjama ning pissis kogemata püksi nii, et võiku oli pissine. Kui ma ütlesin, et ta seda enam süüa ei tohi, hakkas ta hüsteeriliselt nutma. #pseudoprobleemid

-----------------------------
28.08.2019
Robin: "Nii hea söök!"
Mina: "Aga sa ei söönud ju midagi!"
Robin: "Aga ma tahtsin süüa!"
Mina: "Mida sa tahtsid?"
Robin: "Makaroni!"
(NB: Makaronid ei olnud söögiks)



No comments:

Post a Comment